טל שלמון צעידי | תוכנית עסקית - לוגו
ליווי עסקי

ליווי עסקי

אתם בעלי עסק או חברה, וכל שאיפתכם היא להצליח.
להעניק שירות איכותי ללקוחות שלכם, להגדיל מכירות ובמקביל לעשות את מה שאתם באמת אוהבים, אבל לצערנו לא תמיד המציאות עולה בקנה אחד עם השאיפות.
במציאות, הטיפול בלקוח שואב מכם הרבה אנרגיה, לעיתים קרובות צצות בעיות בתזרים המזומנים, העובדים צריכים עזרה וניהול צמוד, והרבה פעמים אתם מוצאים את עצמכם בסוף היום עם הלשון בחוץ, לא שמחים ולא מסופקים.
שירות ליווי עסקי נועד לעטוף את בעל העסק, ולאפשר לו לקבל כלים להתמודד עם הקשיים ולהפוך אותם לחוזקות.
אנו פועלים יחד לשיפור מתמיד של המנגנון העסקי שלכם, להתנהלות יעילה יותר עם הזמן שלכם, ודרך כך לשיפור התוצאות העסקיות ואיכות החיים שלכם. המוטו שלי הוא לבנות עבורכם תוכנית עסקית ייחודית ומדויקת עבורכם שתאפשר לכם להגדיל רווחים ולהשאיר לעצמכם הרבה זמן פנוי.

שיווק חכם

איך אני עושה זאת?

בתהליך העבודה אנחנו שמים את כל הנתונים על השולחן, בלי לטאטא כלום מתחת לשטיח. אנו שמים על השולחן את כל המספרים, ההוצאות וההכנסות. מבינים לעומק את החולשות והחוזקות, עוקבים אחר כל הבעיות ומתכנים מהלכים שיווקיים נכונים ומדויקים יותר לעסק שלכם. 

שני ישבה מולי בפגישה העסקית.
היא מנהלת חברה קטנה לשיווק דיגיטלי, והאמת היא שטוב לה ויש לה לקוחות, אבל היא מרגישה שהיא רוצה להשיג יותר – להיות יותר מדויקת, לשלוט בתזרים המזומנים ולהשיג בקלות לקוחות חדשים.
ישבנו למפות את השירותים השונים שהיא מעניקה בעסק שלה: ניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם, כתיבת תוכן, קמפיינים ממומנים, ובניית אתרים. כשהמספרים היו מול העיניים בטבלת אקסל מסודרת,
גילינו עובדה מפתיעה- מסתבר שהשירות ששני חשבה שהוא הרווחי ביותר עבורה- בניה ועיצוב אתרים, התברר כהכי פחות רווחי בפועל! בעוד שירותים אחרים, כמו ניהול דפי פייסבוק ואינסטגרם היו פי כמה וכמה יותר רווחיים.
לכן, הסקנו שאין טעם להשקיע משאבים של זמן ואנרגיה בשירותים שהם גם ככה פחות משתלמים עבורה, ושני כוונה בתהליך הליווי העסקי להתמקד בבניית משפכים שיווקיים עבור השירותים הרווחיים ביותר, ובטקסטיקות שונות לשיפור המכירות.

מודל עסקי

כל עסק צריך ליווי עסקי שידחוף אותו קדימה

מחזור חייו של העסק מתאפיין בדינמיות בלתי פוסקת של עליות ומורדות.
כל בעל עסק מכיר את זה – יש חודשים שבהם זרם הלקוחות בלתי פוסק, ולעיתים אף מעיק, ויש חודשים יבשים, בהם המכירות בירידה ובעל העסק מוצא את עצמו בקושי תזרימי, מנסה להחזיק את הראש מעל המים.
מטרתו של תהליך הליווי העסקי היא לזהות את הגורמים לפגיעה בפעילות העסקית בנקודות השפל, וליצור מנגנונים שיווקיים שיקדמו את העסק בכל מצב.
הסיבות לפגיעה בפעילות העסק, יכול להיות רבות ומגוונות:

  • פגיעה בתזרים המזומנים
  • אסטרטגיה שיווקית שגויה
  • שיווק לא איכותי
  • חוסר בשימור לקוחות
  • בעיות בטקטיקת המכירות
  • ועוד ועוד

הייעוץ העסקי המקיף אותו אני מעניקה לבעלות עסקים קטנים ובינוניים, מזהה את הנקודות הבעייתיות בעסק, ומעניק להם פתרונות ממוקדים באמצעות שלל כלים ייחודיים: ניהול תזרים המזומנים, יצירת חבילות של שירותים ומוצרים רווחיים, הקמת מערך מכירות מסודר, ניהול זמן ועוד.

באילו תחומים מתמקד הליווי העסקי?

התהליך מתמקד בשלל נושאים הנכללים בתוכנית העסקית, ואף בנושאים אחרים העולים מעת לעת. אביא מספר דוגמאות בסיסיות:

  • ניהול תזרים המזומנים – עסקים רבים מזניחים את ניהול התזרים שלהם משלל סיבות, בין היתר בשל העומס השוטף של פעילויות הליבה בעסק שאינן מותירות לבעל העסק זמן לניהול ההיבטים הפיננסיים.
    מדובר בתחום בסיסי ויסודי בהתנהלותו של העסק, שכאשר הוא מוזנח, בעל העסק מתקשה להבין את הרווחיות האמיתית של העסק ולקבל החלטות ריאליות ומושכלות.
    בתהליך הליווי העסקי, נקרא בצורה נכונה את התמונה הכלכלית השוטפת כפי שהיא מצטיירת מהדוחות השונים, ונאתר נקודות תורפה ובעיות שונות במטרה להעניק להן מענה הולם.
    בנוסף, נחשוב על דרכים יצירתיות להגדלת תזרים המזומנים, וננהל תהליכים מסודרים בעסק שיסייעו לבעל העסק לתפעל אותם באופן עצמאי.
  • ליווי עסקי לעסקים בהקמה – ליווי לעסק בשלב ההקמה הוא חשוב ביותר, שכן הידע והניסיון שהוא מחזיק הם לרוב מעטים בהשוואה לעסקים מבוססים וותיקים.
    לאחר שלבי הבדיקה והכנת התוכנית העסקית, ליווי עסקי הוא חיוני ליישום התוכניות והפעולות בכל הרבדים: הקמת תשתית שיווקית, פניה אל מקורות מימון, יצירת התקשרויות ראשוניות עם ספקים ועוד. קראו עוד על פתיחת עסק.
  • ליווי עסקי בפן השיווקי – בתהליך הייעוץ העסקי אנו בונים מנגנונים שיווקיים מחודדים, ועוסקים באיתור אפיקי הפרסום והשיווק האפקטיביים ביותר עבור בעל העסק.
    אנו בונים משפכים שיווקיים מתאימים לכל פלטפורמה, ומלווים את בעל העסק בקמפיינים פרסומיים הקשורים לשירות או מוצר חדש, מבצעים לרגל חגים, משיכת לקוחות חדשים ורלוונטיים ועוד.
  • כלים ניהוליים – לאורך תקופת הליווי העסקי, אנו עשויים להבחין באתגרים וקשיים בתחום הניהולי. לא כל בעל עסק נולד להיות מנהל, ויש תחומים רבים שלומדים ומתמקצעים בהם עם הזמן, ואחד מהם הוא ניהול נכון של העסק.
    איך אני יכולה לעזור לעסק? לדוגמא, כאשר אבחין בניהול בלתי אפקטיבי של הזמן מצד בעל העסק, או בחוסר יכולת לנהל בצורה יעילה את העובדים, אנסה להעשיר את ארגז הכלים הניהולי של בעל העסק בתחומים כמו: ניהול זמן, אסרטיביות, מודל תגמול ותמריצים לעובדים ועוד.

מרגישים שמשהו לא עובד בעסק שלכם? רוצים להתנהל טוב יותר?

במסגרת הליווי העסקי, אלווה אתכם צעד אחר צעד, במטרה לאבחן ולפצח את האתגרים העומדים בפניכם, לבנות תוכנית פעולה מתאימה, ולהעשיר אתכם בשלל כלים ניהוליים שיעניקו לכם שקט נפשי ועבודה יעילה יותר לאורך כל מחזור החיים של העסק.
על מנת לבדוק אם גם העסק שלכם מתאים לשירות, אני מזמינה אתכם ליצור עמי קשר כעת.

טל שלמון - צעידי
טל שלמון - צעידי

היי, שמי טל שלמון-צעידי יועצת עסקית ואני כאן כדי לענות על כל שאלה. אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר עוד היום ויחד ניקח את העסק למקום של צמיחה..!

צרו קשר כעת
מעוניינים בשיחת ייעוץ ראשונית? השאירו פרטים!
מה חדש אצלי באתר?
עקבו אחרי ברשתות החברתיות

רוצים שנעזור לכם להקפיץ את העסק לרמה הבאה?
הירשמו עכשיו לשיחת ייעוץ אישית במתנה!

לפני שנתחיל, מה הסטטוס שלך היום?

בואו נעבור לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי, נעים מאוד שמי טל שלמון-צעידי ואני כאן לענות לך על כל שאלה.
במה אוכל לעזור?
Call Now Button