כל בית עסק שמכבד את עצמו כיום חייב לתחזק אתר אינטרנט למען הנראות ברשת. בעלי עסקים רבים כבר השכילו להבין זאת קודם ובעלי עסקים רבים אחרים הבינו זאת כאשר נגיף הקורונה פרץ חיינו ושיבש אותם עד כדי חוסר יכולת לנהל חיי מסחר תקינים, מה הותיר עסקים שהתבססו אך ורק על מבקרים פיזיים בהפסדים רבים. ניהול אתר אינטרנט מאפשר גישה גם לקהל יעד שאינו יכול לבקר פיזית בבית העסק מסיבות שונות, אך יחד עם זאת חבל יהיה להפסיד אותו ולא להיחשף אליו.
ייעוץ שיווקי באינטרנט מעניק את הכלים הדרושים לכל בית עסק על מנת להגיע לכל קהלי היעד הרלוונטיים באמצעות רשת האינטרנט. בין אם ע"י תחזוקת אתר אינטרנט וקידומו ברשת ובין אם קידום העסק באמצעות הרשתות החברתיות.
האם כל עסק צריך ייעוץ שיווקי באינטרנט?
התשובה היא כן, משום שזירת המכירות כבר מזמן הופנתה לכיוון רשת האינטרנט. מה שאומר שעיקר התנועה לבית העסק מגיע משם או לפחות מחצית ממנה. לכן, ייעוץ שיווקי באינטרנט יעניק את הכלים הדרושים על מנת להיחשף לקהלי יעד חדשים. בין אם מדובר בעסק מקומי המכוון לקהל יעד מצומצם יחסית ובין אם מדובר בעסק ארצי או עסק שרוב מכירתו מתבצעת באמצעות משלוחים לכל רחבי הארץ, ייעוץ שיווקי באינטרנט יכוון אותו ליעדי המכירות ברשת.
במה מתמקד ייעוץ שיווקי באינטרנט?
ייעוץ שיווקי באינטרנט הינו למעשה מיקרו קוסמוס של עולם השיווק אבל מתמקד אך ורק ברשת האינטרנט. כלומר, כל הכלים לניתוח מגמות שוק, תחרויות, ניתוח קהלי יעד ועוד אבל בזירה המתרחשת אך ורק ברשת האינטרנט.
- מחקר שוק – אילו מתחרים נמצאים בתחום? האם הם מפרסמים או רק מתחזקים אתר? איך נראה אתר האינטרנט שלהם ועד כמה הוא מזמין לביצוע פעולה? (רכישה, יצירת קשר וכו'). מה היקף הגלישה באתרים הללו? (מחקר שנעשה בדרך כלל ע"י כלים מקצועיים) ועוד.
- כדאיות – האם בכלל יש מקום לפרסם או לקדם את העסק ברשת האינטרנט ובאיזה אופן? האם יהיה נכון להקים אתר אינטרנט או שמא פעילות ברשת החברתית תספיק לצורך העניין? האם מומלץ לפרסם את העסק בקמפיין ממומן (גוגל ורשתות חברתיות) ואם כן אז כיצד ועם אילו מסרים? כיצד להגיע לקהל היעד ע"י התמונות והמסרים המתאימים ולבנות קמפיין שישיג את מטרות השיווק?
- הגדרת מטרות השיווק – האם מטרת השיווק היא חשיפה או מכירה? האם בניית מוניטין ברשת או האם מטרה חברתית בכלל? ואיזו אסטרטגיה יש לנקוט למען כל מטרה?
- תקצוב – אילו תקציבים יש להקצות לכל ערוץ שיווק באינטרנט, על סמך קהל היעד וכיצד יש לנהל את התקציב? מי מנהל את התקציב ובאיזה אופן?
לצורך כל זאת מומלץ להיוועץ באנשי מקצוע שמומחיותם היא ייעוץ שיווקי באינטרנט על מנת שלא להוציא כספים לשווא בערוצי השיווק השונים ברשת מבלי לקבל תמורה או תנועה רלוונטית לנכסים האינטרנטיים של בית העסק, בין אם מדובר בעמוד עסקי, דפי נחיתה ו/או אתר אינטרנט. כל נכס חייב להתנהל באופן המסוים המתאים לו וכל אפיק שיווקי חייב להיות מנוהל באופן שוטף על מנת למקסם את התוצאות ככל הניתן. לכן, תנו למומחים להוביל אתכם. צרו קשר וקבלו ייעוץ שיווקי באינטרנט.