טל שלמון צעידי | תוכנית עסקית - לוגו
מיתוג עסקי מזון

מיתוג עסקי מזון

כאשר מדובר בעסקי מזון, מיתוג הינו מושג הכרחי. כלומר, אם ניתן לומר זאת על כל סוגי בעסקים כמעט, הרי שבעסקי המזון מיתוג הינו חלק בלתי נפרד מהקמת העסק. נדבר נכון גם לגבי דוכן שווארמה בפאתי העיר כמו גם למפעל מזון. מיתוג הוא חלק מהעסק עצמו. ומדוע מיתוג עסקי מזון כל כך הכרחי עד כדי היותו חלק בלתי נפרד מהעסק? התשובה היא פשוטה – משום התחרות כל כך עצומה בתחום המזון שהדבר הראשון שמבדל בין עסק אחד למשנהו באותו התחום הינו שמו, במיוחד בתחום המסעדנות וכפי שנאמר "שם טוב משמן טוב", השם של העסק והמוניטין שלו שווים יותר מכל דבר, במיוחד כאשר מדובר בתחום כל כך תחרותי והפכפך כמו מזון ומסעדנות.

כיצד בא לידי ביטוי מיתוג עסקי מזון?

מיתוג עסקי כשלעצמו הינו תהליך החדרה של מוצר או עסק לתודעת הקהל. החדרה שכזאת נעשית במגוון דרכים ואמצעים כגון:

  • פרסום בערוצים שונים בהם קיימת חשיפה לקהל היעד הרלוונטי.
  • פריסת מוצרים ממותגים עם שם המוצר או העסק והלוגו המזוהה עמו.
  • בניית מסר שיווקי כלשהו שמדבר לצורך הכי קמאי שלנו כבני אדם.
  • בניית מערך של מוצרים בתוככי העסק אשר בהם מוטבע השם והלוגו של המוצר או העסק עצמו.
  • אריזות ממותגות לנשיאת המוצר או מוצרים אחרים.
  • ועוד.

כאשר מדובר במיתוג עסקי מזון קיימים אביזרים כמו תפריטים, מדים, מפיות, פלייסמטים לשולחן, כלים ועוד שלל דרכים בהן ניתן להטביע את המותג עצמו (כמו לדוגמא רשתות ההמבורגר המטביעות חותמן גם בשקיות הרטבים עד כי הטעם יהיה תמיד מזוהה עמם למרות שהרטבים יוצרו בכלל במפעל אחר ועוד). הרעיון העומד מאחורי מיתוג עסקי מזון הוא כיצד להבליט ייחודיות באוקיינוס של אותו הדבר. היות ועסקי המזון משופעים מהרבה חברות שעושות פחות או יותר את אותו הדבר, הצורך להתבלט על מנת להשיג נתח מן הלקוחות הינו הכרחי בעיקר משום שמוצרי המזון המשווקים בהן יכולים להיות חדשניים ומעניינים אבל כדי להציג את החדשנות וליצור עניין במשהו שכרוך בצורך בסיסי, חובה קודם לגרות את הסקרנות ואת הרעב ואין דרך אחרת לעשות זאת מאשר באמצעות מיתוג עסקי מזון.

ישנן חברות המתמחות בבניית מותג ובעיקר בנושא של מיתוג עסקי מזון. חברות אלה מעסיקות מומחים בתחום שמבינים את הבעייתיות שבהקמת עסקי מזון בישראל ומה חובה לעשות על מנת להחדיר את עסקי המזון הללו לתודעה כמה שיותר מהר על מנת להביא לקוחות ולהצדיק את ההשקעה בהקמתן.

לכן, אם יש בכוונתכם להקים עסק מזון, גם אם מדובר בדוכן אוכל קטן ונישתי, אל תזלזלו במיתוג, השקיעו בו ולו על מנת לחדור לשוק ולגרום לקהל היעד שלכם להכיר אתכם ולהבין מה היתרון שלכם על פני עסקי משון אחרים שגם אם אינם משווקים בדיוק את אותם מוצרי המזון כמו שאתם מתכננים לשווק, הם עדיין משווקים מוצרי מזון ובכך ממלאים את הצורך הבסיסי של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם. צרו קשר עם המומחים שלנו בתחום, קבעו פגישת ייעוץ על מנת לבנות מיתוג עסקי מזון שמתאים רק לכם ולעסק שלכם ויסייע לעסק שלכם להתפרסם ולהביא לקוחות.

דף הבית – תוכנית עסקית

טל שלמון - צעידי
טל שלמון - צעידי

היי, שמי טל שלמון-צעידי יועצת עסקית ואני כאן כדי לענות על כל שאלה. אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר עוד היום ויחד ניקח את העסק למקום של צמיחה..!

צרו קשר כעת
מעוניינים בשיחת ייעוץ ראשונית? השאירו פרטים!
מה חדש אצלי באתר?
עקבו אחרי ברשתות החברתיות

רוצים שנעזור לכם להקפיץ את העסק לרמה הבאה?
הירשמו עכשיו לשיחת ייעוץ אישית במתנה!

לפני שנתחיל, מה הסטטוס שלך היום?

בואו נעבור לווטאספ
1
זקוקים לייעוץ?
היי, נעים מאוד שמי טל שלמון-צעידי ואני כאן לענות לך על כל שאלה.
במה אוכל לעזור?
Call Now Button